Понеділок, 29.04.2024, 21:43
Мартусівська сільська рада
Вітаю Вас Гість | RSS
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2014 » Квітень » 15 » Про затвердження Порядку надання та зміни адрес об’єктам нерухомості в селі Мартусівка
23:43
Про затвердження Порядку надання та зміни адрес об’єктам нерухомості в селі Мартусівка

МАРТУСІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Бориспільського району

Київської області

 

РІШЕННЯ

 

Про затвердження Порядку надання та зміни

адрес об’єктам нерухомості в селі Мартусівка

            З метою впорядкування нумерації об’єктів нерухомості у селі Мартусівка та створення єдиного реєстру адрес, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. № 559 «Про містобудівний кадастр», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» сесія сільської ради:

 

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Порядок надання та зміни адрес об’єктам нерухомості в селі Мартусівка, що додається.

2. Виконавчому комітету Мартусівської сільської ради, забезпечити створення єдиного реєстру адрес на території села на підставі топографічних планів та проведення методологічної роботи з провадження єдиної системи просторової орієнтації.

3. Для забезпечення створення єдиного реєстру адрес на території села Мартусівка просити Київську обласну філію Інформаційного центру Міністерства юстиції України, Бориспільське  районне управління земельних ресурсів, КП «Бориспільське районне  бюро технічної інвентаризації», Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та  розвитку  інфраструктури Бориспільської РДА в термін до 01.03.2014 року надати до Мартусівської сільської ради наявні адресні бази та реєстри адрес.

4. Просити державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» надати до Мартусівської  сільської ради наявні адресні бази та реєстри поштових адрес на території села Мартусівка.

5. Доручити секретарю Мартусівської  сільської ради Семенюк Л.О. забезпечити офіційне оприлюднення цього рішення.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань будівництва та благоустрою та земельну комісію.

Сільський голова                                                           В.І.Косовець

 

 

с. Мартусівка

№ 312-24-ІV скл.

від 27.01.2014 року

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Мартусівської сільської ради «Про питання присвоєння адрес об’єктам нерухомості в селі Мартусівка  від  27 січня 2014  р.

№ 312-24- ІV скл.

 

ПОРЯДОК

надання та зміни адрес об’єктам нерухомості                                           в селі Мартусівка

1. Загальні положення

1.1. Порядок надання та зміни адрес об’єктам нерухомості в селі Мартусівка (далі - Порядок) вводиться тимчасово до запровадження адресної бази містобудівного кадастру та встановлює на території села єдиний функціональний механізм надання поштових адрес, закріплює основні принципи ведення єдиного реєстру адрес села Мартусівка (далі - реєстр адрес).

1.2. Порядок діє на території села і є обов’язковим для виконання всіма розташованими на його території органами державної влади, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, фізичними та юридичними особами.

1.3. Ведення реєстру адрес здійснює виконавчий комітет Мартусівської сільської ради.

1.4. Відповідно до мети цього Порядку наведені в ньому терміни вживаються в таких значеннях:

- адреса (поштова адреса) - ідентифікатор об’єкта нерухомого майна (за критеріями його місцезнаходження);

- тимчасова адреса земельної ділянки - це адреса, яка використовується для тимчасової ідентифікації земельних ділянок, які у встановленому законом порядку надаються у власність, оренду та постійне користування;

- будівельна адреса - це адреса, яка використовується для ідентифікації об’єктів нерухомого майна на період будівництва;

- нерухоме майно - земельні ділянки, які у встановленому законом порядку надаються у власність, оренду та постійне користування, а також об’єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх цільового призначення;

- будинок - жила чи нежила будівля;

- домоволодіння - два і більше жилих будинки, з належними до них надвірними будівлями чи спорудами (чи без них), яким надається єдина адреса;

- іменований об'єкт - частина (масив) села Мартусівка, що склалася історично або виходячи зі специфіки об’єкта, також садові товариства/кооперативи, природоохоронна установа тощо та місця в яких знаходяться будівлі без визначення вулиць;

- комплекс нежилих будинків - дві і більше нежилих будівель виробничого, господарського, соціально-побутового та іншого призначення разом із надвірними спорудами та інженерними мережами (чи без них), яким надається єдина адреса;

- корпус - окремий будинок, розташований у межах комплексу нежилих будинків чи домоволодіння;

- нежилий (нежитловий) будинок - одна будівля капітального типу, призначена для інших, ніж проживання фізичних осіб, цілей;

- приміщення службового, допоміжного та технічного призначення: комори, сараї, вбиральні, трансформаторні, сходові клітини, вестибюлі, перехідні шлюзи, позаквартирні коридори, колясочні, сміттєкамери, горища, вентиляційні камери та інші приміщення, які є частиною будівель, їх комплексів, домоволодінь, призначені для забезпечення їх експлуатації та обслуговування і не можуть бути самостійними об’єктами права власності.

Інші терміни вживаються у цьому Порядку у значенні, наведеному в Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та інших нормативно-правових актах, прийнятих відповідно до зазначеного Закону

1.5. Надання адреси (поштової адреси, тимчасової адреси земельної ділянки, будівельної адреси) чи її зміна допускається щодо:

- вільних земельних ділянок, які виділяються під будівництво об’єктів;

- об’єктів, що будуються на земельній ділянці;

- новостворених об’єктів нерухомого майна, які розташовані на земельній ділянці;

- об’єктів нерухомого майна у зв'язку з виділенням окремого об’єкта нерухомого майна із складу об'єкта нерухомого майна (при поділі об’єктів нерухомого майна шляхом виокремлення окремої поштової адреси);

- існуючих об’єктів нерухомого майна (впорядкування нумерації).

1.6. Поштові адреси не присвоюються спорудам, які встановлені тимчасово без улаштування фундаменту, в тому числі пересувним та тимчасовим спорудам торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, малим архітектурним формам, а також наступним об’єктам нерухомого майна:

- об’єктам незавершеного капітального будівництва (можливе присвоєння будівельної адреси в установленому порядку);

- приміщенням службового, допоміжного та технічного призначення, розташованим у житлових та нежитлових будинках, інженерним мережам;

- об’єктам, які відносяться до самочинного будівництва (можливе присвоєння тимчасової адреси земельної ділянки в установленому порядку).

1.7. Надання адреси об’єктам нерухомого майна (капітальним спорудам), які приймаються в експлуатацію у встановленому законом порядку та існуючим об’єктам нерухомого майна, що знаходяться на земельних ділянках, здійснюється на підставі цього Порядку шляхом прийняття відповідного рішення виконавчим комітетом сільської ради.

1.8. Надання та зміна назви вулиці здійснюється на підставі цього Порядку, шляхом прийняття сільською радою рішення за відповідним поданням виконавчого комітету сільської ради.

1.9. Розгляд питань присвоєння поштових адрес здійснюється за клопотаннями заявників у встановленому порядку.

1.10. Адреси об’єктів нерухомого майна та земельних ділянок, розташованих на території села, присвоєні до набранні чинності цим Порядком, зберігаються та за зверненням заявників можуть бути переглянуті в частині присвоєння нової адреси відповідно до цього Порядку.

1.11. У разі виявлення невідповідності адреси вимогам зазначених у нормативно-правових актах прийнятих відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та цьому Порядку виконавчий комітет Мартусівської сільської ради може самостійно змінювати адресу будівель (окремого об’єкту), про що повідомляється власник цього об’єкту та орган державної реєстрації прав на нерухоме майно.

1.12. Фінансування заходів, пов’язаних із зміною адрес об’єктів нерухомості за ініціативою виконавчого комітету сільської ради проводиться за рахунок коштів сільського бюджету, в інших випадках за рахунок коштів власника (балансоутримувача) цього об’єкту нерухомості.

2. Порядок розгляду документів щодо присвоєння адрес об’єктам нерухомого майна

2.1. Присвоєння тимчасових адрес земельним ділянкам, які в установленому порядку надаються (передаються) у власність, оренду та постійне користування, з метою розміщення об’єктів будівництва, здійснюється виконавчим комітетом сільської ради за попереднім погодженням постійної комісії сільської ради з земельних питань під час опрацювання клопотання про надання (передачу) земельної ділянки поданого до Мартусівської сільської ради.

Тимчасова адреса земельної ділянки присвоюється шляхом затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, в якому зазначається відповідна адреса.

2.2. Будівельна адреса об’єкта визначається виконавчим комітетом сільської ради на підставі поданої заявником заяви.

В декларації про початок будівельних робіт або в заяві на отримання дозволу на виконання будівельних робіт заявником в установленому порядку зазначається будівельна адреса (інформація про місцезнаходження об’єкта будівництва).

До заяви про присвоєння будівельної адреси, поданої до сільської ради, додаються такі документи:

- завірена в установленому порядку копія документа, що посвідчує право власності на земельну ділянку чи право користування земельною ділянкою;

- для фізичної особи - копія паспорта та копія документа, що засвідчує реєстрацію у  Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків - фізичної особи);

- для юридичної особи - копія виписки з Єдиного державного реєстру;

- затверджена в установленому порядку проектна документація об’єкта будівництва (у випадках передбачених Законом);

- акт депутата про призначення будівельної адреси (за необхідності).

2.3. Виконавчий комітет розглядає заяву про присвоєння будівельної адреси об’єктам нерухомого майна та направляє запит до комунального підприємства «Бориспільське бюро технічної інвентаризації» (далі — БТІ).

БТІ надає погодження щодо присвоєння будівельної адреси або відмовляє у погодженні із зазначенням підстав.

Виконавчий комітет сільської ради після отримання інформації з БТІ опрацьовує надані матеріали та, враховуючи проектні рішення, наявну ситуацію з оточуючими об’єктами містобудування, приймає рішення щодо присвоєння будівельної адреси об’єкту нерухомого майна та заносить її до відповідного реєстру будівельних адрес.

2.4. Тимчасова адреса земельної ділянки, а також будівельна адреса об’єктів нерухомого майна чинні до завершення будівництва та введення їх в експлуатацію в установленому порядку.

2.5. Присвоєння поштових адрес багатоквартирним житловим будинкам, домоволодінням, жилим будинкам садибного типу, індивідуальним дачним та садовим будинкам, гаражним, садовим, дачним товариствам (кооперативам) та іншим об’єктам нерухомого майна здійснюється шляхом прийняття рішення виконавчим комітетом Бориспільської сільської ради на підставі поданої заявником заяви.

2.6. До заяви про присвоєння поштової адреси додаються такі документи:

- завірена в установленому порядку копія документа, що посвідчує право власності на земельну ділянку чи право користування земельною ділянкою;

- для фізичної особи - копія паспорта та копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків - фізичної особи);

- для юридичної особи - копія виписки з Єдиного державного реєстру;

- копія правовстановлюючого документа на об’єкт нерухомого майна або відповідний документ про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом  об'єктів, передбачений Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» (для новозбудованих об’єктів);

- копія документу, що підтверджує сплату пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури села Мартусівка (для новозбудованих об’єктів) у випадках передбачених рішенням Мартусівської сільської ради від № 258 -21-ІV від 03.04.2013 року  «Про затвердження Положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури території Мартусівської сільської ради»;

- копія технічного паспорта об’єкта нерухомого майна, виготовленого БТІ;

- акт депутата про призначення поштової адреси (за необхідності).

2.7. Виконавчий комітет розглядає заяву про присвоєння адреси (поштової адреси) об’єктам нерухомого майна та направляє запит до комунального підприємства «Бориспільське бюро технічної інвентаризації» (далі — БТІ).

БТІ надає погодження щодо присвоєння поштової адреси або відмовляє у погодженні із зазначенням підстав.

Виконавчий комітет сільської ради після отримання інформації з БТІ опрацьовує надані матеріали та, враховуючи проектні рішення, наявну ситуацію з оточуючими об’єктами містобудування, приймає рішення щодо присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна та заносить її до реєстру адрес.

2.8. У разі надання неповного комплекту документів, зазначених у п.2.6. цього Порядку, відсутності підстав та неможливості присвоєння об’єкту нерухомого майна поштової адреси заявнику надається вмотивована відмова.

2.9. Адреса вважається присвоєною з моменту прийняття відповідного рішення виконавчим комітетом сільської ради та внесенням її до реєстру адрес. Рішення про надання поштової адреси направляється або надається нарочно заявникові, українському державному підприємству поштового зв’язку «Укрпошта», БТІ та  уповноваженому органу, який здійснює адміністрування Реєстру прав власності на нерухоме майно.

3. Види адрес та особливості їх надання

3.1. Присвоєння адреси об’єктам нерухомого майна, що утворюють безперервний фронт забудови вулиці, розташованих на вулицях наскрізного напряму щодо сторін світу, проводиться із заходу на схід та із півночі на південь з нумерацією будівель по правій стороні вулиць парними номерами починаючи з номера 2, по лівій стороні вулиць - непарними номерами починаючи з номера 1.

3.2. Об’єктам нерухомості, що знаходяться на перетині вулиць різної категорії, присвоюється адреса по вулиці вищої категорії.

3.3. Відповідно до цього Порядку, у залежності від виду та особливостей об’єктів нерухомого майна, надаються такі види адрес:

3.3.1. Адреси жилих будинків, домоволодінь, квартир (адреса на які відсутні в наявності). Жилим будинкам, домоволодінням, квартирам надається адреса, яка складається з назви вулиці, номера будинку (домоволодіння), номера корпусу (за наявності) та номера квартири (за наявності). Номер будинку (домоволодіння), корпусу, квартири позначається відповідною арабською цифрою.

Наприклад: Повна адреса (для реєстрації): вулиця Шкільна, будинок 27, корпус 2, квартира 75.

Скорочена адреса: вул. Шкільна, буд. 27, корп. 2, кв. 75.

3.3.2. Адреси об’єктів нерухомого майна з використанням назв іменованих об’єктів.

В адресах об’єктів нерухомого майна можуть використовуватись назви іменованих об’єктів села Мартусівка, якщо ідентифікувати об’єкт нерухомого майна без вказівки на назву іменованого об’єкта є неможливим, або в адресі, раніше наданій об’єкту нерухомого майна, використовується вказівка на іменований об’єкт, або використання назви іменованого об’єкта визнано необхідним для збереження історичного колориту села Маптусівка.

Назва іменованого об’єкта в адресі об’єкта нерухомого майна зазначається перед назвою вулиці. Якщо у складі іменованого об’єкта вулиця відсутня, то назва вулиці не вказується. Нумерація жилих будинків, домоволодінь, корпусів, квартир, нежилих будинків, їх комплексів, окремих частин будинків здійснюється в адресі з використанням назви іменованого об’єкта.

Наприклад: Повна адреса (для реєстрації): масив «Бориспільський», вулиця Івана Франка, будинок 27, квартира 75.

Скорочена адреса: масив «Бориспільський», вул. І.Франка, буд. 27, кв. 75.

3.3.3. У випадках, коли на відповідній вулиці збудовано нові жилі будівлі (знаходиться декілька існуючих споруд), і їм виходячи з вже наявної нумерації об’єктів нерухомого майна по вулиці, на якій вони фактично знаходяться, неможливо надати номер, який є цілим числом, такий об’єкт нерухомого майна при наданні адреси позначається номером найближчого об’єкта нерухомого майна по відповідному боку вулиці з використанням меншого номера об’єкта з додаванням до нього літери від А до Я.

Наприклад: Повна адреса (для реєстрації): вулиця Шкільна, будинок 29-А.

Скорочена адреса: вул. Шкільна, буд. 29-А.

3.3.5. При наданні адрес окремій частині будинку, нежилому приміщенню надається номер арабськими цифрами після номера відповідного будинку.

Наприклад: власник об’єкта нерухомого майна придбав у власність частину нежитлового приміщення для розміщення офісу, у цьому випадку таким нежилим приміщенням надасться адреса:

Наприклад: Повна адреса (для реєстрації): вулиця Шкільна, будинок 29, нежитлове приміщення 6.

Скорочена адреса: вул. Шкільна, буд. 29, нежитлове приміщення 6.

Адреси надаються лише тим окремим частинам об’єктів, що мають окремі входи.

3.4. При наданні адрес об’єктам нерухомого майна використовуються наступні типи найменування:

- вулиця;

- провулок;

- проспект;

- бульвар;

- площа;

- інші (шлях, майдан, узвіз, шосе тощо)

3.5. Адреси зазначаються таким чином:

- Спочатку вказується один із типів найменування (наприклад: вулиця), а потім її назва.

- Адреси в яких використовуються імена та прізвища, зазначаються спочатку ім’я, а потім прізвище.

 

 

 

Секретар сільської ради                                   Л.О.Семенюк

 

Переглядів: 1639 | Додав: igorek_l | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
...
Пошук
Календар
«  Квітень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright Lyashchenko_I © 2024Використовуються технології uCoz